Blogga!

Gud, jag är så ledsen för att jag inte har bloggat. Skäms på mig! Jag ska skriva lite mer om Trysil senare.
Idag har jag alltså varit tvungen att gått upp redan klocka åtta, typ. Vi började teatern klockan tio idag och höll på till fyra. Vid tolv tiden åkte vi till MC och åt lite mat, gott var det. Sedan gick vi, jag, Sofie och en som heter Julia, till H&M och jag handlade en hårfärg. Som jag förresten kanske ska byta, haha.
Efter det så spelade vi ju lite mer teater, men vi slutade redan runt två tror jag. Så då åkte vi hem och sedan dess har jag suttit vid datorn. Och ätit en bit på en prinsesstårta!
Stort grattis till kunga paret som fick en liten dotter igår! På min mammas födelsedag, så ett stort grattis till henne med, älskar dig mamma!
Jag kommer nu lägga ut lite bilder, vissa från Trysil som ni kanske kommer se igen!
NOGAT! MUMS!
xoxo

Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0