Dagen!

Där har ni tre bilder från idag, har några fler, men de andra kanske också laddar upp så då får ni se lite mer :)
Jao, men började ju 9 idag och då hade vi bild, då skulle man typ vara ute och göra någon skulptur av snö.. men det gick inte så bra, för det var ingen kramsnö..
Sen gick vi till dansen och kollade på det, den höll på i typ 40 min. Sen gick vi och åt pizza, jag, Elin, Matilda och Sofie delade på en stor kebabpizza :)
Ja, sen gick de och hämtade sina hundar, sen gick vi på promenad i typ 2 timmar... och Matilda tappa sin vante, så vi fick gå tillbaka hela vägen...
Men nu är jag hemma i alla fall, är astrött, kanske ska sova en stund :)
Men nu är det i alla fall SPORTLOV!!! jihoooo!!! :D
Blir nog en del uppdatering, eftersom jag har mer tid att blogga nu :) men har spanskaprov efter lovet, så jag måste plugga på det... :(
Men ja, ska nog vara hemma ikväll, skulle ju kanske vara med de andra, men jag orkar inte :)
Ska nog kolla på film ikväll och bara chilla :) På söndag börjar ju Big Brother! Så då ska jag kolla på det :)
Men nu har jag inget mer att skriva, hejdå!
Puss och kram! ~ Sanna

Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0