Depp måndag är vad jag kallar det idag..


Somsagt kom ju dessa 5 killar till stockholm idag, och jag höll kontakt med folk på twitter, och läste allt om när de skulle landa m.m när jag sitter här ungefär två och en halv timme ifrån Stockholm i skolan?! Kan ni fatta att jag har varit deprimerad idag, har ju nästan inte kunnat koncentrerat mig på skolarbetet, haha.. Förutom detta, har dagen varit rätt så bra. Lugna lektioner och vikarie på två lektioner, känslan som uppstår då ska jag säga, yes!
På svenskan har vi nu börjat med ett arbete om kärlek, typ man ska skriva ett häfte med olika uppgifer, och jag ska försöka att satsa på ett bra betyg den här gången. Vi slutade 15.15 och när jag kom hem satte jag mig här typ och kolla runt lite på andra bloggar, twitter, facebook, you name it. Snart svänger Elin förbi och plockar upp mig och så åker vi hem till henne och pluggar på fysiken. Ikväll blir det familjen annorlunda och Mamma & mini modeller.
Nu ska jag börja göra mig klar för att bli upphämtad + en ny Header/Design lär komma upp inom kort, just sayin! ~ J x

Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0