Fint väder.

Idag vaknade jag halv ett, någon gång runt den tiden. Och som min vanliga, standard dag så satte jag mig vid datorn. Har varit ute med Molly också. Min pappa har typ ont i benet, gamling, så jag måste gå ut med henne hela tiden. Fast hon är så bäst, så det är helt okej.
Det är grymt fint väder idag! Soligt och inte så jätte kallt. Funderar på att dra ut och fota så jag har lite bilder att lägga upp senare idag! Lite blött kanske, men endå.
Imorgon är det skola då, mitt nya liv börjar då. Och då blir det att plugga till franska provet.
Slänger in en bild på mig och min fina mössa. Har faktiskt inte använt den på ett tag, fixade den lite så har börjat använda den nu. Haha, bilden är inte så fin, men ibland får man offra sig!
xoxo M

Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0