Fml

Imorgon kommer jag vakna med att jag är så himla deprimerad och nere.. Seriöst? De underbara killarna kommer till Stockholm imorgon och är här en dag, och jag är inte där? Just nu vill jag bara hoppa på en buss och åka direkt till flygplatsen och vänta där för att iallafall få en skymt eller träffa Liam, Niall, Harry, Louis och Zayn.. Men nej, imorgon är det ju skola, ojaaaa vad kul! Det blir ju inte precis roligare efter, då jag och Elin ska plugga till ett fysik prov vi två har på onsdag.. Iallafall har jag bara tittat på tv och duschat sen jag kom hem från fotograferingen. Det blev inte så bra bilder, men vi ska försöka få till en annan fotostund någon annan dag. Fast jag satt och mixtra med en bild förut och tyckte det blev rätt så bra, så ni får se den imorgon i skolan girls :)
Nu ska jag snart gå och lägga mig och läsa lite i fysikboken och hålla på med phonen. Just nu vill jag bara att det ska ske ett mirakel eller nåt + att det ska bli sportlov så jag får tänka på annat och åka till Trysil med Matilda och hennes familj, great! :) Nu ska jag borsta tänderna och sova och inte vakna upp förns på tisdag morgon.. ~ J x

5 av världens finaste killar..

Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0