~Frågor

~ Detta inlägg är tidinställt, så detta svarade jag på igår!

Ditt fullständiga namn?
Josefine Lisa Stenlund
Hur Lång är du?
1.60? Inte lång iallafall..
Ögonfärg? brun
Spelar du något instrument? nope
Dina första tankar när du vaknar?
fuck skola, sover 5 minuter till..
Vart befinner du dig just nu?
In my house
Biter du på naglarna? Händer ibland men inte ofta, bryter mest
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? ljus blå
Har du några husdjur?
Yesbox, en katt och min syster har en häst
Vem vet mest om dig?
la Famila och dessa som jag delar bloggen med
Vad vill du ha just nu? Sommarlov
Rädd för? Att redovisa
McDonalds eller Burgerking? Donken lätt
Sjunger du?
In da shower, yeeaaah
Vad har du för skostorlek?
36/37
Kommer du överens med dina föräldrar?
Ja!
din hårfärg?
Mörk blond
Vad ska du göra i morgon? Sova, kolla tv, träna inför prov..
Skor du hade på dig idag? Hade inga skor, har bara varit inne idag
Vad sover du i? Pyjamasbyxor och t-shirt
Snygg färg? Röd
Favoritårstid? Sommar
Favoritmat och dryck? Klyftpotatis och kött / Pepsi max
Hur svarar du i telefonen hemma?
Hallå? Inte så bra dock, för ingen vet vem det är då, men en dålig vana..
Vad är du sugen på nu? Inget speciellt
Hur svarar du i mobilen? Oftast hallå ifall det är nån jag känner, men ifall det är nån försäljare, så: Decline
Sov du ensam inatt? yes

Vad gjorde du kl 08 imorse? Jag sov
Vad var det senaste någon sa till dig? kommer inte ihåg
Druckit idag? oboy, mjölk, päronsoda

Vad är det för väder hos dig nu?
i have no idea, mörk är det iallafall
Godaste glassmaken? Choklad, polkagris

Drömmer du mardrömmar? Ibland

Favoritklädsel? Jeans och nån tröja
Favorit godis? Typ tuttifrutti godis?
Hur många kuddar sover du med?
three
Längtar du mest efter just nu? Sommarlov, Gotland, London m.m
Vem har vart din räddning idag? jadu
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Inget spec?
Saknar du någon just nu?
Min kisse, men hon kom just upp, så näj
Vill du ha barn? Ja
Är det någonting som är stressigt? Skolan och läxor är alltid stressigt!
Längtar du till din nästa födelsedag? Självklart!
Är du blyg? Japp, önskar att jag inte var det..

Vad gör du just nu? Lyssnar på musik och svara på dessa frågor
Tycker du att du har fin dialekt? Jag vet inte ens om jag har nån dialekt, haha
Tycker du om snö? Ja, det är kul att åka skidor och sånt :)
Vad gör du om 10 minuter? Då lyssnar jag nog på musik
Hur mår du nu? Ont i nacken efter att ha suttit vid datorn, men annars är jag på topphumör! :D
Vad är din önskan just nu? Att jag får E på alla proven jag har framför mig denna vecka
Har du något speciellt citat? 'Dream until your dreams come true'
Vad lever du på? Leverpastej såklart... Nej usch, men jag vet inte, fatta inte riktigt frågan..
Vad gör du om 5 år? Om 5 år är jag 19 år, och då vet jag inte vad jag gör :D
Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? Alla roliga minnen!

~ J x

Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0