Freedaag + Sportlov + Trysil på söndag! :D

Jag var inte i skolan idag heller utan att jag kände min inte riktigt bra än, men nu känner jag mig helt okej.
Jag har kollat tv, städat hela undervåningen och lyssnat på musik medans mamma och Mikis var i stallet, snäll som jag är. Sanna och Matilda kom förbi här förut och lämnade min engelska bok som jag måste läsa ut och börja skriva en redovisning på, ska lämnas in både skriftligt och redovisas inför lite grupp, bläää..
Efter lovet väntas engelska, fysik, matte och franska prov.. Jag och matilda får väll ta med oss Franskan till Trysil, jätte kul.. haha, men måste verkligen försöka få bra på de här proven.
Imorgon ska jag packa inför trysil, gå och lämna skidorna hos Matildas place och sen på Söndag morgon åker vi. Både jag och M kommer ha med oss våra kameror dit, så det kanskse kommer upp lite foton från oss. Jag tycker att det är ska bli jättekul, sist vi var i Hemsedal hade vi väldigt kul :) Vi kanske bloggar under bilresan dit, jag tror att jag kommer göra det ifall nu mobilappen låter mig.
Just nu är jag väldigt hungrig, hoppas att maten är klar snart. Sen senare, eller jag vet inte när, ska jag och mamma åka ner till Max och köpa en Milkshake för att jag blev sugen på det, och har aldrig faktiskt smakat det tyyp..
Nu ska jag kolla på tv och det är väll det jag kommer göra resten av kvällen också, och sitta vid datorn. Bloggar antagligen senare sen. Hoppas att alla har haft en bra fredag, det har jag haft bortsett från att jag var hemma, men det lönade sig ju, för nu mår jag toppen och längtar tills söndag, hehe! ~ J x

Tråkigt med inga bilder jag veet, men har inga för tillfälligt, men snart så!
Great att ma buds lägger upp, så det inte blir helt tomt (:

Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0