Hej!

Jag vill bara börja med att säga att det är kul att ni kommenterar på våra inlägg :) Och ni som kommenterar verkar ju i alla fall gilla våran blogg, fortsätt med det :)
Och det är ju bra att vi är fem stycken som skriver på den här bloggen, då vet ni att det alltid finns något att läsa när ni kikar på våran blogg! :)
Ja, idag när jag kom hem från skolan så kollade jag på tv en stund och åt pannkakor som fanns kvar från igår :) intressant, jag vet...
Men imorgon har vi ju friluftsdag och vi börjar nio då med, tjohhoooo!! :D Först ska vi ha bild, sen ska vi på dansuppvisning och sen promenad. Rätt skönt med Fredag imorgon, sen är det helg, sen SPORTLOV!!!
Men ja, nu ska jag kolla lite på Hawaii five-0, sen typ bara chilla.
Justja, skulle kanske vara med de andra imorgon, men får se, vi skulle nog inte sova över. Men vi kanske skulle slinga Matildas hår tror jag.. om vi skulle va alltså ;)
Följ mig gärna på twitter @sannaaap och på instagram @sannaap
där kan ni också kolla på de jag följer så ser ni vad de andra heter också :)
Men puss och kram! ~ Sanna
ph; me

Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0