Hellå everywon!

Idag har skolat varit rätt okej, även franskan eftersom vi bara tittade på film. Matten är aldrig rolig, men svenskan var rolig, eftersom vi jobbar fritt med ett arbete. Sen hade vi lunch och det var ingen god mat idag heller.. So lektionen var också rolig, eftersom jag och Sofie fick skrattattack när vi jobba, hehe :) Sista lektionen hade vi idrott, inte så roligt kanske, men funkar väll. Vi hade styrka kondition och vi ska ha det imorgon också. När jag kom hem duschade jag direkt, sen bäddade jag sängen m.m. Jag och Emma lagade lite mat förut och just nu kollar jag på tv, men snart ska jag ta tag i läxorna.
Men slänger in några bilder från dagen, några är ifrån Instagram :) Bloggar senare!
~ J x

 


Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0