Hemma!

Just nu har jag kommit hem och suttit vid datorn en stund. Ingen special dag idag, oförberett prov och glosförhör bara... Men imorgon kommer det förhoppningsvis bli en rolig dag eftersom vi ska ha ute dag, typ. Först kommer vi göra lite bild och så, sedan kommer vi åka och se en dans föreställning. Och äta mat senare och sen ger vi oss iväg ut och går! Haha, men jag ska ta med Molly, Sofie Kasper och Elin Wolf, tror jag. Hoppas det blir en bra dag!
Ingen teater idag heller, inga läxor och snart sportlov! Yey! Då blir det Trysil med Jossan, grymt kul!
Men ja, vi kanske ska slinga mitt hår imorgon. Måste först köpa färg och sedan kanske, får se.
Kanske lägger upp något mer idag, men tror inte det!
Nu kommer en bild bomb.
Jonathans snowboard.
Molly som nästan biter Vincent.
Min farbror, Jonathan som hoppar och Molly.
En boll och Vincent.
Fruset gräs.
Molly.
Kapplöpning mellan Vincent och Molly.
Haha, en bild på mig.
Ljus.
xoxo

Kommentarer♥
Postat av: Linda

Söta hundar!

2012-02-16 @ 17:15:33
URL: http://kurabu.bloggplatsen.se

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0