Hemma!


Nu är jag hemma :D och nu kommer lite bilder från dagen.




Den här saken skrämmer skiten ur mig varje gång..

Kira har precis kommit in från regnvädret och nu busar hon med bollen :)

Båda vill ha bollen :D
Satt och lockade mitt hår i 2 och en halvtimme imorse och sen när vi skulle åka så regna det och håret förstördes direkt KUL....
Där borta i Loka så åt vi mat och fikade och så fotade jag lite medans de andra var ute för jag hade ingen lust att vara ute i det tråkiga vädret :) Nu blir det att bara ta det lugnt och sen senare titta på Melodifestivalen med mamma :D Ses- Sofie XX


Kommentarer♥
Postat av: Andrea

galet fina bilder !

2012-02-18 @ 17:14:04
URL: http://andreaannas.blogg.se/

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0