I like it like that

Jag strunta inte i att blogga igår när jag hade kommit till Mormor och Morfar, utan mobilappen lät mig inte blogga.
Det gick inte att publicera ett inlägg, och jag orkade inte sätta på datorn, eller så var den upptagen. Jag tittade iallafall på Melodifestivalen, som jag såg att de andra gjorde också.
Det var bra att Ulrik och David gick vidare till Globen, de andra var inte så mycket att ha tyckte jag..
Jag hittade inte så mycket på Marieberg, men idag innan vi åker hem så ska vi dit en snabbis igen, och då ska jag nog köpa en sak ifrån kicks och nitar. Jag vaknade iallafall runt 10 idag och åt frukost direkt. Senare idag när jag kommer hem blir det att gå ut och fota med de andra, behöver ju fixa till bloggen :)
Just nu sitter jag och lyssanar på 1D som vanligt, och jag tänkte slänga in några bilder som stämmer in på moi väldigt väl + älskar att läsa sånna här"
image description
image descriptionimage descriptionimage description
image descriptionimage description
~ J


Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0