I should have kissed You.

Tog ett litet break från att sitta att skriva in alla franska gloser på mobilen, är lite jobbig kan jag säga.. Fast jag rekommenderar appen, iallafall ifall man har ett prov med typ 121 gloser eller något.. Som jag. Lyssnar på musik också, 1D blandat med lite Cher Lloyd och Call me maybe, fast mest 1D som vanligt :) Hoppas på att det är mat snart, är väldigt hungrig! Senare sen blir det Familjen annorlunda och Sofias änglar. Måste även läsa fysiken en gång också, så jag kan få godkänt på fysik provet jag ska göra på onsdag morgon. Vi har egentligen sov morgon till fem över nio, men jag valde att göra det klockan åtta.. Fast vet inte ifall jag ska ändra, eller ifall någon kan vara snäll att följa med mig, hehe, vill inte gå själv, tråkigt ju.. Så Matilda, Elin, Sanna eller Sofie, någon intresserad, skicka gärna sms, och då menar jag gärna :) ~ J x


Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0