Kul dag, nästan.

Idag har vi börjat skolan klockan nio och då haft bild, eller något. Haha, fin skulptur vi gjorde alltså!
Men sedan kollade vi på en föreställning som vi redan sett förut, men den var bra endå och sedan gick vi och tog en pizza som de andra också laddat upp!
Sedan gick vi tillbaka och då kom min mamma med fina Molly! Sedan gick vi en lång, lång promenad. Och jag har gått typ ännu längre, råka liksom tappa min vante och jag ville ha den. Så jag fick gå tillbaka... Men sen kom jag hem och tog det lugnt i en eller två minuter, sen åkte mamma och jag till stan och låna lite böcker och en film. Och tog såklart en tur till Som Hemma och tog en hallonmuffins! Haha, träffa några grannar där också. Det kommer mer... Ja, sen åkte vi till älskade ICA MAXI och handlade lite. Där träffade jag även Sanna, men hade tappat bort mamma, så kunde inte prata. Haha!
Ja, min dag typ. Suttit vid datorn sedan jag kom hem och snart ska jag äta. Sedan ska jag ta och kolla på
The Vampire Diaries och kanske Pretty Little Liars och The Secret Circle.
xoxo

Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0