LIte bilder som jag fotade idag xD

hade lite tråkigt idag så gick runt i lägenheten och hittade lite insperation här och där. dock Tycker jag inte att dessa bilder blev så bra för jag var ganska slarvig :)

Kaspers favoritställe att sova på...

Vad gör man inte för sina bloggare, hur hemsk man än ser ut!
Ser ut ju som om ena mitt öga är missbildat för att blixten tar all plats xD

Kira blev lite irriterad för jag försökte i typ fem minuter att hon skulle titta på mig för att hon sov!


Vad gör ni ?
Själv så lyssnar jag på musik :) Just nu lyssnar jag på B-E-A-utiful med Megan Nicole :)
Heejdå :)
-Sofie XX


Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0