Lots of pics.

Japp. Min dag idag, datorn. Haha, men varit ute med Molly också. Och kollat på en serie och ätit upp en helt marabou, nästan.
Förresten, tack för din fina kommentar Ellie!
Nu kommer lite bilder på vägen till Trysil, utomhus.
En bil som körde förbi, nu fick den vara med i min bild.
Och här är en bild på mig och Jossan i backen!
Jossan undrar vart hon ska åka, eller något.
Mitt och Jossans dagliga humor, typ. Men han är grymt rolig.
Se filmen ''Fat Albert'' Så förstår ni!
xoxo M

Kommentarer♥
Postat av: Cornelia

Snygg blogg!!!! Allt bta annars?



PS: Ska vi göra ett bloglovin-byte? //Cornelia

2012-02-26 @ 08:55:39
URL: http://corneliaeverytime.blogg.se/

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0