Min dag!

Idag har jag inte bloggat alls, måste jag ju säga. Dåligt av mig, men har faktiskt inte så mycket att skriva!
Idag vaknade väl jag runt ett tiden. Sedan åt jag pannkakor med glass till frukost och ingen lunch blev det då. Efter det så har jag bara slappat och suttit vid datorn. Sedan runt fem, sex tiden så gick jag till Sofie för att hämta en hårfärg. Tog på mig mina uggs, inget bra val! Gick förbi Sanna sedan eftersom hon skulle slinga håret på mig. Sedan gick vi då hem till mig och fixade lite för färgningen innan Jossan och hennes mamma kom för att kolla lite med Trysil. Sedan började jag och Sanna med färgningen, men efter en stund så vart Sanna osäker med färgningen om det skulle se okej ut och så, så vi gjorde inte mer. Men det gör inget, jag får helt enkelt göra det efter Trysil, men tack för hjälpen endå Sanna och tack för hårfärgen Sofie!
Sedan tog jag lite mat, blev kalops. Gott, typ. Men nu sitter jag vid datorn igen och ska gå ner och se om det finns lite godis.
Här kommer en bild på när Sanna blåste mitt hår, som hon tyckte var jätte roligt.
Och här kommer lite frukt och grönsaks bilder!
Wow, random eller vad?
xoxo

Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0