Min lördag ~

Idag har jag inte bloggat någonting men jag har nästan inte haft tid. Vaknade ungefär vid kvart i elva och åt frukost direkt. Efter det så provade jag lite skidkläder för Trysil och fixade och packade lite med det.
Någongång efter det åkte jag och mamma ner till Ö.B och köpte shampoo och lite sånt. Sen åkte vi vidare till Maxi och handlade lite fika för bilresan imorgon. När vi kom hem så plockade jag fram lite kläder och sen åt vi lunch.
Lite senare på eftermiddagen gick jag och mamma bort med skidor och stavar till Matilda och pratade även lite om Trysil, för imorgon åker vi! :) Kommer ju att sakna hemmet, men vi är inte borta sålänge och det ska bli skönt att få komma iväg. Resten av dagen har bestått av att kolla på mello, duschat, packat och chillat. Hur tänker vi när vi röstar i mello egentligen? Tyckte inte att det var någon som var speciellt bra idag faktiskt.
Det som därimot är bra, eller ja, amazing, är dessa killar. Slänger in deras cover på Use Somebody♥


Perfektion.

Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig och läsa lite i min engelska bok och hålla på med phonen.
Imorgon innan jag åker bort till M kommer jag intee hinna blogga, men kankse bloggar på bilresan dit, men annars hörs vi när vi kommer fram eller något, ses! ~ J x

Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0