Morots smaskande tjej!

Okej rubriken var ngt random men jag åt nyss en liten påse med morötter så det var nog där insperationen kom eller något sånt :) Lyssnar just nu på She doesn't mind med Sean Paul.


Tycker iallafall själv att den är väldigt bra :) √
Vad gör ni då? Själv så gör jag inte speciellt mkt har precis tjatat klart på Linnea om hur min egna blogg
www.officialrealme.blogg.se skulle se ut och nu är den fixad så nu orkar jag inte byta headern och de andra på ett bra tag.  ska bli riktigt trött först eller ngt sånt :)
åh asså jag vill göra en cover på någon låt men vet inte vilken och jag orkar typ aldrig...
Slö tjej här!- Sofie XX


Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0