Nytt.

Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade och satt mig vid datorn och sedan gick jag ner åt och lite frukost. Slingade håret igår också, blonda slingor. Blev rätt bra tyckte jag!

Idag har även pappa fixat med en sak, svårt att förklara. Men han har typ satt två hyllor, små, där jag kan ha min väckarklocka och mobil. Bild kommer här!
Fint, haha! Men enkelt, så slipper jag hålla på och krångla hela tiden.
Alltså, vet inte vad som flög i mig för några sekunder sedan. Jag städade. JAG. Jag hatar att städa, men nu ser det rent ut, typ. Och så har jag bäddat min säng, wow säger jag bara. Vem har smittat mig med någon sjukdom?
xoxo M

Kommentarer♥
Postat av: Ellie

sööt du är (:



och fin blogg . ♥

2012-02-25 @ 23:46:38
URL: http://justmeellie.bloggplatsen.se

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0