Onsdag ála J!

Idag vaknade jag med halsont och plus att jag är förkyld, så det blev att stanna hemma. Skulle helst ha viljat gått och gjort proven, men det fixa sig så att jag kan göra det någon annan dag. Måste hinna bli bra till Trysil!
Så idag har jag barat titta på tv och börjat på en novell som jag ska börja skriva på. 
Jag orkade inte blogga igår utan jag hade fullt upp med att plugga. Jag gjorde iallafall inget speciellt. Top model sverige som var igår var bra, det var rätt person som åkte ut tyckte jag. Makeover avsnitten är ju det bästa i top model.
Iallafall har vi nu fått upp en ny header som kommer att vara tillfälligt tills vi har fixat klart med allting. Jag ska försöka att fixa så att menyn blir lite snyggare m.m senare sen efter jag har ätit ifall jag har ork och lust.
Nu ska jag gå ner och kolla på tv och äta, snart är det ett nytt avsnitt av Glee.
Får se ifall jag bloggar senare sen! ~ J x

Har inga bilder på datorn.. Bara på mobilen och den låter en inte blogga.

Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0