Ont i armarna.

Hej på er :) är lite medveten att jag har bloggat ganska lite och nu ska det bli ändring på de :) (Y)
Har så sjukt ont i armarna nu för jag har hållt på med ringar hela idrottslektionen och jag hade redan träningsvärk från igår. Snart blir det teater med matilda :)) det ska väl bli skoj fast jag är lite trött och så.
Kikade nyss igenom min Frida tidning och det fanns en hel del spännande saker där xD Längtar så tills nästa tidning men jag avslöjar inte för er xD ifall ni vill läsa och så själv.
Bloggar när jag kommer hem från teatern sen :D ses♥

Ni får en bild av detta för jag känner lite hopp om att fixa till kroppen till sommaren och Vara lite nyttigare.
Så därför sitter jag och dricker vatten och äter morötter just nu Heejdå :)


Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0