Questions!

Japp, jag tänkte vara lite lagom rolig nu och göra som Sanna och Jossan. Vi alla kanske kunde göra det så folk skulle få reda på lite mer om oss!
Ditt fullständiga namn? Matilda Jonna Maria Gustafsson
Hur Lång är du? Jadu, typ 167 cm.
Ögonfärg? GRÅ! Hate it.
Spelar du något instrument? Har, men gör det inte längre.
Dina första tankar när du vaknar?
Fortsätter sova...
Vart befinner du dig just nu?
Vid mitt skrivbord i mitt rum.
Biter du på naglarna? Nej, inte biter.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Det du.
Har du några husdjur? JA! Den sötaste hunden i världen.

Vem vet mest om dig?
Jag själv. Och min mamma.
Vad vill du ha just nu? En iPad... och godis.
Rädd för? INGET! Jo, små insekter, som harkrankar och myror... Och hatar ketchup.
McDonalds eller Burgerking? Vilken fråga, MC SÅKLART!
Sjunger du? Japp. Bra? Nej.

Vad har du för skostorlek? Vi säger såhär, jag har större fötter än du tror.

Kommer du överens med dina föräldrar? Alltid, nästan då.

Din hårfärg? Nu är den brun med blonda slingor.

Vad ska du göra i morgon? Gå till skolan och starta mitt nya liv.
Skor du hade på dig idag? Mina svarta converse.
Vad sover du i? Inget, no, just kidding. Nattlinne och pyamas byxor.
Snygg färg? Typ som favorit färg? I sånna fall grön mest. Svart och vit är också fina färger.
Favoritårstid? Sommar, lite vår, lite höst. Och lite vinter, så typ... Sommar.
Favoritmat och dryck? Hm. Min favorit mat är nog faitas och dryck är cola och loka!
Hur svarar du i telefonen hemma? Hej det är Matilda.

Vad är du sugen på nu? Jadu... Godis.
Hur svarar du i mobilen? Om det är någon jag vet, tja och typ hellu. Annars hej det är Matilda.
Sov du ensam inatt? Nej, jag har ju min mobil.

Vad gjorde du kl 08 imorse? SOV SOM EN STOCK.
Vad var det senaste någon sa till dig? Typ, okej hejdå.
Druckit idag? Milk.

Vad är det för väder hos dig nu?
Soligt och nice.
Godaste glassmaken? Blåbär, polka och choklad.

Drömmer du mardrömmar? Nej, sällan nu för tiden.

Favoritklädsel? Jeans och någon tröja. Örhängen och ringar.
Favorit godis? Marabou, orginal.
Hur många kuddar sover du med? TVÅ.

Längtar du mest efter just nu? Har jag inte redan skrivit det?
Vem har vart din räddning idag? Ingen.
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Flingor.
Saknar du någon just nu? Japp.

Vill du ha barn? Beror väll på.
Är det någonting som är stressigt? Nej.
Längtar du till din nästa födelsedag? JAA!
Är du blyg? Aldrig. Jo, ibland kanske.

Vad gör du just nu? Skriver på...
Tycker du att du har fin dialekt? Jag har ingen dialekt, typ. 
Tycker du om snö? Yes, love it!
Vad gör du om 10 minuter? Ingen aning, går ner.
Hur mår du nu? Helt okej.
Vad är din önskan just nu? Att åka till N.Y.
Har du något speciellt citat? Har många.
Vad lever du på? Min mobil.
Vad gör du om 5 år? Är inte i denna håla i alla fall.
Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? Minnen, underbara sådana.
xoxo M

Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0