Sleepy time!

Nu ska jag gå och lägga mig. Har precis duschat och innan det har jag haft lite gäster. Det var mycket roligare än jag trodde, haha!
Som sagt så fotade vi ju lite tidigare och det blev inte så bra bilder. Gosh, hur jag såg ut. Men ingen var speciellt nöjd med bilderna, tror jag. Men det var kallt också - kommer nog bli förkyld imorgon. Man får väll hoppas! Har ingen lust att gå till skolan. Åh, rackarns - det är ju matteprov på tisdag... Tror jag, men det är i alla fall läxa på franskan. Hate it. Och jag blir sur på mitt tagentbord för det går knappt att trycka a ibland. Men whatever.
Nu ska jag i alla fall ha en stund i min bok värld och läsa lite Gone, så bra bok!
xoxo

Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0