Update!

Först vill jag bara be så hemskt mycket om förlåtelse för att det inte har varit någon bra uppdatering från mig eller så hemskt mycket från de andra heller. Har sett att Matilda och Sofie har uppdaterat lite, bra där! Jag kan somsagt säga att jag och Matilda inte har varit så glada för att vi inte kunde uppdatera när vi var i Trysil på grund av inget internet. Vi hade viljat blogga och lagt upp bilder men det gick ju inte så bra. Vi hade i allafall jätte roligt och saknar det redan faktiskt. Vi har haft tur med vädret och det var mycket roligare att åka skidor i år än vad det var förra gången när vi var i Hemsedal. En dag var det verkligen kanom väder med blå himmel och skinande sol och då åkte vi hela dagen, även kvällsåkning. Vi köpte lift kort som gällde tre valfria dagar, så vi åkte igenting på Onsdagen och på torsdagen åkte vi hem rätt så tidigt. I allmänhet var onsdagen den roligaste dagen. Då var Jag, Matilda och Kajsa ute och åkte pulka i backen när det var stängt, så gick vi upp för hela backen. Vi fick kasta oss undan för en del pistmaskiner, och vi blev rätt så rädda, haha. Vi visste liksom inte ifall vi skulle bli tillsagda, så vi slängde oss på sidan i skogen. Eftersom vi gick upp för backen, så förstörde vi även för pistisarna, så dom kom flera gånger och pista, hehe. När jag kom hem på torsdagen var klockan kanske runt 15.00, och jag fixade med att packa upp och duscha och sånt den eftermiddagen. Hade inte sån stor lust att blogga då. Jag och Matilda kommer antagligen skriva mer om Trysil någon annan dag eller något, för nu orkar jag inte skriva mer om det, så nu kommer det lite bilder.


Har fler bilder, men det väntar jag med att lägga upp!

~ Fredag 24 februari
Igår hände det inte så mycket faktiskt, tog det bara lungt. Jag tog mig lite tid för att försöka mig på att göra Tidningsnaglar, men det blev inte så jätte bra. Ska nog göra det igen, fast lite nogare den här gången. Jag har redan lyckats skrapat bort det jag gjorde. Jag gjorde även en tidningsplånbok. Jag ville testa att göra det efter jag sett en video på Youtube och tyckte det såg kul ut. Det är nog inget jag kommer andvända till vardagen, men det var rätt så coolt och det var en kul grej liksom. Var även men mamma till maxi och handlade och fick med mig Frida tidningen hem. 

Resten av dagen chillade jag bara och kollade på tv. Jag sov i fåtöljen inne hos Mikis och Emma för att jag ville vakna till WMYB som alarmsignal för att gå upp. Jag vaknade kanske runt klockan fyra utav att jag inte låg precis skönt, så jag gick in till mitt rum och sov där resten av tiden.

~ Lördag 25 februari
Vi hade alltså ställt alarm på klockan 9.00 för att gå upp och försöka att köpa biljetter till killarnas arena tour.
När klockan blir 10.00, så krashar alla sidor och bara laddar, och jag och Emma fick panik. Vi hade tre olika sidor uppe och till slut laddade den ena klart och då var vi snabba och kollade efter platser, tanken var att få biljetter till London i O2 arenan. Vi fick först några i block 110 och vi hade tryck på köp biljetter. Efter vi hade skrivit klart alla uppgifter och skulle godkänna, så står det att det tagit för lång tid så att biljetterna inte köpts. Vi flippade ut och trodde att vi inte skulle få några nu. Sen går vi in på twitter och ser att det har lagts till fler London datum och vi uppdaterar sidan och det kommer upp. Denna gång så fick vi tre biljetter i Block 107, och vi skynade oss och skriva i allt, och sedan tryckte köp, och då genomfördes det!!! Så jag, Mikis och Emma ska ska se freaaking 1D!!! Jag kan inte fatta det själv, det kommer bli så himla awesome! Vill bara att det ska bli 2013, 24 februari nuuuuuuu!! Nu har jag iallafall något att verkligen se fram imot också, wiiiiuuu :D Allt kommer bli så braaaaaa, vi ska till London och se dessa killaaaaaar!♥ Att åka till London ska bara bli så himla roligt. Tur att det hinner att vara både min födelsedag och julafton så jag kan spara ihop lite pengar. Vi har redan värsta planer om konserten och saker vi ska göra i London. En sak vi måste göra, är att självklart åka till Milkshake city, hihi!

Där det är rött och står 107 har vi våra platser.
Det är rakt framför scenen, så vi måste ju se något iallafall. Fast platserna spelar inte så stor roll iallafall.
Fast jag vet inte riktigt om det kommer att se ut precis så som på bilden, men på ett ungefär.

Vill även passa på att gratta killarna ännu en gång för att ha vunnit deras alldeles första Brit Award. De var de första som slog Adele detta året, wooa!

~ Grattis killar, ni förtjänar det! ♥
Ses i London om ett år.. omfg, hehe x


Så idag har jag heller inte gjort något speciellt. Kollade på Bring it on idag som gick på tv. Tror det var den sista, kommer inte ihåg vad den heter.
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart gå och lägga mig tror jag, är rätt så trött. Nu känner jag att det här blev ett väldigt Random inlägg med massa olika saker, väldigt excited inlägg! :)
Jag ska försöka att bli bättre på att blogga, men i veckan kommer jag nog inte att blogga så mycket, för jag har fyra prov framför mig. Fast jag ska försöka så gott jag kan! ~ J x




Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0