Miss it...

Har precis kommit hem från teatern då. Kommer inte blogga mer idag!
Snart ska jag väll gå ner och äta och forhoppningsvis göra något roligare senare. Fast jag måste träna på mina franska glosor.
Gud, kom att tänka på hur mycket jag saknar Australien och alla som vi träffade där! Jag skulle verkligen vilja åka dit igen. Även fast jag missade klassresan, det kommer ju en i nian också. Men jag skulle vilja bli opär eller hur det nu stavas. Man åker runt och jobbar i olika länder typ. Man får ju chansen att lära känna en massa trevliga personer och se en massa otroliga platser!
Slänger i alla fall in en bild från Australien i Sydney när vi är uppe i ett kiktorn eller vad det heter.
xoxo

Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0