.....

Hey :) Asså sorry att jag inte har bloggat så mycket denna vecka. Men vi har haft företagsvecka och jag har varit så jäkla trött! Men kom hem efter ett jobbigt träningspass för ca 1,5h sen. Sedan åt jag tacos så nu är jag propp mätt!

Haha fick äntligen reda på vad en låt heter som jag har hört på Vampire Diaries. Här är den:

Haha jag har nördat den hela veckan, men tröttnar endå inte på det.
 
Nu ska jag kolla på "The Fog", jag har bara sett den gammla verisionen av den så nu ska jag se den nyare :)

Skulle kännas bra att ha en pojkvän att gömma sig bakom när det blir läskigt, men såklar har man ingen : (  Men han kanske dyker upp snart...

Men ska kolla på den nu så Ha en bra Fredag kväll Kram Elin

Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0