Helgen.

Har varit hos Sofies pappa hela helgen och internet har funkat lite si sådär. Men vi har typ varit ute med Kasper och Kira, suttit vid datorn och ätit godis. Ja, hela helgen ungefär. Men det har varit skoj!
Nu när jag kom hem så satt jag mig vid datorn. HAHA, socialt liv! Nej, men sen åkte jag och Sanna till Sofie och gjorde lite Kemi stuffs. Ni kan nog gissa vad jag gjorde när jag kom hem! Åt mat. Sedan datorn. Just ja, var på Konsum också och köpte lite chocklad! Mums. Fast den är nästan uppäten nu. Men jag har en superkraft, kan nämligen göra jordbävningar.
Jag menar, kolla på sprickan jag gjorde i Konsum när jag hoppade, wow.
Slänger även in en bild på alla oss fem!
xoxo M

Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0