Hello!

Idag har det varit rätt så lungt. Haft ont i halsen och smått ont i huvudet bara. Gick förresten hem igår efter lunchen, hade en så himla huvudvärk och ont i halsen. Men nu är det bättre! Vart så glad igår eftersom jag fick reda på att mamma hade bokat en resa till Italien. Så efter Gotland blir det åka dit med familjen och några friends! Vi ska åka bil ner dit och massa och det kommer ta runt tre dagar dit och sedan tre dagar hem. Vi ska vara ''på plats'' i ungefär en vecka. Men jag längtar!
Nu lyssnar jag på lite musik och tar det lugnt! Ska träna på manuset som jag och Sofie ska kunna imorgon. Våran lärare kommer inte bli glad om vi inte kan det...
Är ensam hemma med min broder, wihu. Nej, men just nu sitter han vid TV bara och är inte störande.
La upp en gammal bild på när Jossan, Sanna och jag sov över i mitt vardagsrum!
xoxo M

Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0