INTE BLOGGAT.

Jag har inte bloggat, har varit så trött på sistone.
I fredags gjorde jag inte så mycket, var på stan med Sanna och Elin och köpte ingenting. Hade mitt bankkort hemma, så då hade jag inte råd till det jag ville. Men senare på kvällen kom det några gäster till oss eftersom min mamma fyllt år, men det var bara de ''lite äldre'' som kom då.
Här kommer lite bilder på oss i skolan i alla fall.
I går, i lördags alltså. Gjorde jag inte heller så mycket på förmiddagen. Men senare runt klockan sex så åkte jag iväg för att möta friendsen på bion. Vi kollade på Journey 2, super bra film!
Hihi, fina vänner man har!
Senare efter vi hade gått hem från bion så hade ju vi gäster. Mammas släkt, mina kusiner. Har inga kusiner på pappas släkt. De hade redan ätit eftersom jag var på bio, men jag missade ju inte tårtan! Min mamma kommer tjata om att de hissar flaggan när hon fyller år, men det är ju bara för att prinsessan Estelle föddes på hennes födelsedag, DET KOMMER JAG FÅ HÖRA HELA MITT LIV. Aja, var väll typ allt.
Nu sitter jag och gör inget, ska kanske till Karlstad eller om det var Örebro och shoppa lite med min mamma. (Foreveralone).
xoxo M

Kommentarer♥
Postat av: Isabelle

Vad roligt ni ser ut att ha det! Var filmen bra?:)

2012-03-04 @ 10:41:44
URL: http://abelles.blogg.se/

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0