Segt..

vet bloggen går segt framåt! men mycket händer just nu bland annat prov imorgon, stress över att kunna mitt manus och en annat massa som hindrar mig att ens gå in på datorn. har inte varit inne sen helgen, utan har fått klara mig med min mobil. Iallafall idag så var det vanlig skola, hade dans på idrotten och det var väl okej, inte direkt tråkigt och inte direkt kul! Tycker dock att när det är dans så ska man inte bara få dansa bugg och vals och sånt :/ sen så var skolan slut... wiiiee !!! så fick jag skjuts av matilda TACKAR♥ hem och då hade min FRIDA  kommit så jag satte mig på balkongen och läste och jag satt där nog i minst en och en halv timme. Sen så gick jag in och åt Lasagne och sen så satte jag mig vid datorn och körde lite rixdax... man kan väl säga att jag var ganska dålig. Snart ska jag stänga av och läsa lite i häftet. är ganska trött , fast har lust att träna så jag kanske tar en promenad senare, skulle vara skönt att få rensa sina tankar lite.  ska se ifall någon av tjejerna vill med annars går jag själv. bara så ni vet så har jag typ perioder då jag bloggar och inte alls orkar och nu så går jag ju knappt in på datorn men ska försöka blogga på mobilen ! - Sofie XX

Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0