Sjuk!

Bloggade inget igår för jag hade jätte hög feber och sov nästan hela dagen . Linnea åkte hem igår och jag ville att hon skulle stanna men jag var ju sjuk så ;(( Idag är det Torsdag och då kommer ett till Dubbelliv avsnitt ut YEAH!! Matilda, Jossan och Sanna kom nyss i full fart och hämtade min matte läxa .... Bråttom hade de allt ! Ligger just nu i vardagsrummet nerbäddad i mitt rosa täcke och bloggar och tittar lite på tv , är ganska trött så ska kanske sova en stund. GRATTIS Justin på 18 års dagen är så stolt över att vara en belieber och hoppas du får en helt fantastisk dag och att du får en massa presenter och gratulationer<33 -Sofie XX


Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0