Skit Liv i en skit Skola!

åh! hatar skolan typ mer än allt för att de tvingar en att göra en massa redovisningar. De säger att skolan ska vara ett tryggt ställe att vara på men varför tvingar de en att göra dessa hemska saker. Det är ju som att be om att skämma ut sig!!


Tack jag är klar för idag att klaga på något!!
Idag i skolan var typ lika tråkig som resten av veckan kommer att vara, så enformigt att göra samma grej en hel vecka liksom :/
Sen när jag kom hem så satt jag VID märk att jag inte skriver PÅ xD datorn och gjorde lite saker.
Sen så ringde jag till Matilda och sen så kom hon till mig från skolan och då så pratade vi lite medans kasper var ute på sin promenad. Sen när jag kom in så var det mat och då åt jag och nu sitter jag här igen och bloggar. Fanns inget annat roligt att göra. Ska nog göra läxorna så jag har de klara och sen ska jag väl kanske läsa lite i Cirkeln :D

Ajuste!!
Glömde berätta att igår kom min sak jag hade beställt :D Nu kan jag ju avslöja vad det är eftersom det passade!
beställde en U.S.A bikini och jag blev sjukt nöjd så SOMMAR HERE I COME!♥ orkar inte ladda upp bild på den bara för att jag är jag och jag är ju lite lat eheh..

Här kommer lite funny bilder!♥

Får inte nog av dessa asså xD


KEVIIIIIN is it YOU?!?!?!


Stackars dig Harry... konstigare vänner får du nog inte #BRO♥

Well har inte så himla mer intressantare att skriva! men följ mig på twitter och instagram ! @thepurplebieb på twitter och instagram heter jag SofieReg :D BYE!- Sofie XX

Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0