Veckan!

Veckan har varit helt okej. Prov på torsdag, gick bättre än jag hade trott! Fick även lite bättre än E på franska provet, otroligt. GLAD! Men ja, har inte gjort så mycket. Ätit godis, ätit mat, andas, gått och typ varit i skolan. Roligt. Här kommer lite bilder, som jag tror jag inte lagt upp tidigare, från veckan!
USA: Jossan - VITA: Sanna - Vita: Sofie - Svarta: Jag - Blåa: Elin.
Var ju även i Säfsen tidigare idag och åkte lite snowboard! Gick super bra och det var roligt, grymt fint väder också!
(Redigerad på instagram)
Var ju tvungen att lägga upp en bild på denna AWESOME kexchoklad!
xoxo M

Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0