....

Heej Heej ! :D
Idag har jag varit och shoppat med min mamma, lillebror och storasyster. Jag köpte typ en tröja, en kjol och hyllor och ramar till mitt rum. Haha jag tog typ inte så mycket bilder i lördags när jag sov över med Annie, Fanny, Snadra och Jenny ;p men ni får en bild på tacosen vi åt ;)

 
Jag ska vara nyttig hela sportlovet nu så jag passade på igår och drack oboy med grädde ;P


Tbx till idag, när vi kom hem så började jag att sätta in kort i ramar som jag ska ha på mina tavelhyllor. Sedan åt vi hamburgare, jag vet jag sa att jag skulle vara nyttig men det var fullkornsbröd;p


Men nu ska mamma och jag slå ihop våra huvuden och försöka sätta upp tavelhyllorna jag köpte förut.

Så ha en bra måndag // elin


Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0