Godnatt!

Ja, idag när jag kom hem från skolan så stekte jag pannkakor till mig, blev så himla sugen på det när jag kom hem från skolan. Glömde bort att ta kort, tänkte göra det, men men..
Sen så typ kollade jag lite i nya Frida som jag fick idag, sen så kollade jag på tv en stund och så nu sitter jag här :)
Börjar tio i nio imorgon, yey, sovmorgon då med!
Ja, nu ska jag typ ta och kolla på hawaii five-0 en stund och sen äta och sen blir det att sova.
Så jag kommer inte blogga mer idag, så jag säger godnatt nu!
Puss och kram! ~ Sanna

Kommentarer♥
Postat av: Fanny

Jätte fin blogg :) Och vad söta ni är :)

Kram ♥

2012-02-15 @ 21:52:34
URL: http://cowbells.blogg.se/

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0