Montag!

Tjenis på er :) Kusinen min är här så därför bloggar jag inte så mycket :) men jag kommer lägga upp kläderna när hon har åkt hem för jag orkar inte göra det nu.
Nu kommer lite frågor som jag svarar på .... gör som Sanna,Matilda och Jossan :D

Ditt fullständiga namn? Sofie Melissa Regber
Hur Lång är du?  Sist jag kollade så var det 160 cm...
Ögonfärg? Grå-blå typ.
Spelar du något instrument? Aldrig gjort och kommer aldrig göra HÖHÖ xD
Dina första tankar när du vaknar?
Skooooola!!!! LÄNGTAR! nej då men vet inte :3
Vart befinner du dig just nu?
På en madrass på mitt rumsgolv xD
Biter du på naglarna? Nepp.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? hm.. orkar inte kolla xD
Har du några husdjur? JA! två hundar Kaj och Koj!!(Kira & Kasper)

Vem vet mest om dig?
Me Myself and I!
Vad vill du ha just nu? INGENTING! är så jädra mätt, åt precis mat :))
Rädd för? Hissar,ormar,spindlar,småkryp,mörker och KETCHUP!
McDonalds eller Burgerking? McDonalds men mest för morötterna...
Sjunger du? Yes... bra vet jag dock inte :)
Vad har du för skostorlek? 36/37

Kommer du överens med dina föräldrar? Always ... nästan då

Din hårfärg? Ljus brunt med mörkbruna toppar :DD

Vad ska du göra i morgon? Gå till skolan som alla andra 0_o och sen stan med Linnéa :)
Skor du hade på dig idag? Mina vita converse.
Vad sover du i? Mina rosa shorts och en T-shirt :))
Snygg färg? Rosa och lila xD Det finns många snygga färger men de gillar jag mest typ..
Favoritårstid? SOMMAR!!!!♥
Favoritmat och dryck? Det blir nog Tacos och dryck är nog Fanta exotic :D
Hur svarar du i telefonen hemma? Hej det är Sofie!

Vad är du sugen på nu? Åh... inget orkar inte tänka på mat!
Hur svarar du i mobilen? Det beror på vem som ringer. Om Jossan,elin,sanna eller Matilda ringer säger jag säkert något konstigt :)
Sov du ensam inatt? Nej, Linnéa och Kira sov i mitt rum också ;)

Vad gjorde du kl 08 imorse? fixade mig
Vad var det senaste någon sa till dig? Kolla vilken fin bild xD
Druckit idag? Mjölk,obey och Saft

Vad är det för väder hos dig nu?
Snöigt och lite mulet blandat med mörker.
Godaste glassmaken? Polka och Choklad.

Drömmer du mardrömmar? Nej gör aldrig de typ :c

Favoritklädsel? Tröja och jeans.
Favorit godis? hm... vet inte :3 har ingen favvo
Hur många kuddar sover du med? tre

Längtar du mest efter just nu? Sommaren, och att få flytta ifrån denna tråkiga lilla skitstad :)
Vem har vart din räddning idag? Ingen, jag räddar oftast mig själv xD
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Fisk,potatis och dillsås för att jag nyss åt det!
Saknar du någon just nu? Yes och det är en stor saknad.

Vill du ha barn? Hell YEAH!! jag ska ha minst 7 barn^^ nejdå men det vill jag väll..
Är det någonting som är stressigt? Nej jag lever livet!
Längtar du till din nästa födelsedag? Vem gör inte ? :3 förutom att jag fyller på midsommarafton men annars JAA!!
Är du blyg? Ibland... det beror på vart och vilka jag är med :)

Vad gör du just nu? Bloggar, lyssnar på WMYB och tuggar tuggummi :)
Tycker du att du har fin dialekt? Nej. Hör ingen skillnad eller att den låter någorlunda wierd! 
Tycker du om snö? mest i början sen vill jag bara ha bort det som nu till exempelt..
Vad gör du om 10 minuter? Håller antagligen på med min mobil, medans min kusin bloggar på min dator :DD och så sjunger jag säkert oxå :)
Hur mår du nu? Bra tackar som frågar och du?
Vad är din önskan just nu? Att flytta till U.S.A och bli känd eller något sånt :)
Har du något speciellt citat? I'm in it to Win it!
Vad lever du på? Mitt liv
Vad gör du om 5 år? Vet inte.. varför kommer det en massa såna frågot^^ jag är ingen spådam!
Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? Mitt liv :s
-Sofie XX

Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0