Sorry!

Som sagt, sorry för dålig uppdatering.. Skrev ett inlägg på mobilen igår, men det gick inte att publicera.. som vanligt.
Men den här veckan har jag typ inte gjort någonting speciellt, har typ varit hundvakt åt den här sötisen.
I Tisdags så var jag, mamma och Jonas och spelade bowling, och ja, det gick väl sådär.. Slänger in en bild från det!
I Torsdags hade jag och mamma spa-dag hemma! Med typ fotbad, ansiktsmask och så :) Och så ät vi lite frukt också, haha, intressant.. Och här får ni en bild på det med typ, eller ja, vad vi använde :)
Sen igår så åkte jag, mamma och Jonas in till Örebro och åt på Jensen´s Böfhus, för mamma och Jonas firade 11 år tillsammans! Så då fick jag följa med. Sen så gick vi på bio och såg Mission Impossible! Den var faktiskt jättebra! Sen när vi kom hem, vid typ 12 så gick jag och la mig typ direkt för jag var ganska trött då, så ja..
Men här får ni två bilder till, haha :D men det blir ju roligare inlägg med bilder.
Det var typ "förrätten" på Jensen´s.
Puss och kram! ~ Sanna

Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0