Tidsfördriv..

Japp, jag svarar på samma frågor som Jossan svarade på, men jag hade inget att göra..

Ditt fullständiga namn? Sanna Isabel Puranen
Hur Lång är du? 1.84 typ..
Ögonfärg? gråblå
Spelar du något instrument? nepp, bara på musiken i skolan
Dina första tankar när du vaknar?
Jag vill sovaaaa 
Vart befinner du dig just nu?
I min säng
Biter du på naglarna? Nepp
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? röda
Har du några husdjur? En katt

Vem vet mest om dig?
Min familj och mina vänner.
Vad vill du ha just nu? Sommarlov tror jag, vill ha värmeee!
Rädd för? Massa olika
McDonalds eller Burgerking? McDonalds ofc!
Sjunger du? Typ bara i duschen

Vad har du för skostorlek? 41/42

Kommer du överens med dina föräldrar? Oftast

din hårfärg? Blond typ

Vad ska du göra i morgon? Skola, plugga, sitta vid datorn och kolla TV
Skor du hade på dig idag? Har inte haft skor idag
Vad sover du i? T-shirt
Snygg färg? Lila
Favoritårstid? Sommar
Favoritmat och dryck? Kött och pommes och typ pepsi tror jag
Hur svarar du i telefonen hemma? Hej det är Sanna.

Vad är du sugen på nu? Chips!
Hur svarar du i mobilen? Typ Hallå om det är nån jag känner, annars Hej det är Sanna.
Sov du ensam inatt? Japp

Vad gjorde du kl 08 imorse? Sooov
Vad var det senaste någon sa till dig? Hejdå
Druckit idag? Äppeljuice

Vad är det för väder hos dig nu?
Sol och typ 4+ tror jag
Godaste glassmaken? Hmm.. choklad och blåbär

Drömmer du mardrömmar? Kommer typ aldrig ihåg vad jag drömmer..

Favoritklädsel? Jeans och en t-shirt
Favorit godis? Choklad
Hur många kuddar sover du med?
Dos
Längtar du mest efter just nu? Sommaren och min födelsedag
Vem har vart din räddning idag? Ingen
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Ingenting typ..
Saknar du någon just nu?
Ellen
Vill du ha barn? Japp
Är det någonting som är stressigt? Läxooooooooor!!
Längtar du till din nästa födelsedag? Japp, har redan skrivit det
Är du blyg? Ibland..

Vad gör du just nu? Svarar på frågor och kollar på Big Brother
Tycker du att du har fin dialekt? Alltså, jag vet inte
Tycker du om snö? Nja, sådär, var väl roligare när man var liten
Vad gör du om 10 minuter? Duschar
Hur mår du nu? Toppen!
Vad är din önskan just nu? Att få sommarlov!!
Har du något speciellt citat? Nja, vet inte..
Vad lever du på? Mat? eller va?
Vad gör du om 5 år? Vet inte, går i skolan tror jag väl
Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? Vet inte

puss och kram! ~ Sanna

Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0