Tråkig dag!

Japp, så sant.. Det har inte hänt någonting idag, gick upp vid 10 för jag ville inte sova för länge, för då är jag inte trött ikväll när jag ska sova.
Men sen vid typ halv 12 så åt jag frukost och sen duscha jag och så. Sen så satt jag vid datorn och kolla på TV typ.. Sen så åt jag lite och nu så sitter jag här igen, haha.
Kul.. imorgon börjar skolan igen, och på Tisdag har jag spanskaprov.. kul liksom att ha det direkt efter lovet, man har ju liksom inte lust att plugga på lovet.. speciellt när det bara är en vecka..
Men nu ska jag typ följa med mamma till affären tror jag, eller jag vet inte..
Men kollar på Flashforward nu i alla fall! Det är typ asbra, eller jag tycker det i alla fall.
Men slänger in en bild som jag tog när vi åkte till Örebro, eller ja, jag tog den när vi var i Örebro!
ph; me
Puss och kram ~ Sanna

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

bloglovin byte?:)

2012-02-26 @ 22:46:22
URL: http://www.nattstad.se/taangs

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0