Tråkigt!

ja har lite tråkigt så bestämmde mig för att svara på 100 Bloggfrågor :D


1. Hur gammal är du om fem år?
hm.. 20 typ xD

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Kompisarna och Linnéa :)

3. Hur lång är du?
160 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
It's a boy,girl thing ;D

5. Vem ringde du senast?
Linnéa :D

6. Vem ringde dig senast?
Min Syster :D

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
mass again- Är det okej om jag länkar bloggen på Facebook? Och hur skulle vi göra med headern? Om alla skulle få ha sin egen i en vecka eller ngt :)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa, hatar att skriva ibland xD

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du din mamma senast?
För typ fem minuter sen :D

11. Vilken ögonfärg har du?
blå-grå

12. När vaknade du i dag?
Runt sju :D

13. Vilken är din favoritjulsång?
Hm.. Last Christmas kanske xD

14. Vilken är din favoritplats?
mitt rum där jag får vara ifred!

15. Vilken plats föredrar du minst?
Hissen!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Vet inte ^^ inte här iallafall!

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Allt... var typ rädd för det mesta då!

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Idag i skolan i matsalen åt när vi diskuterade frågorna vi svarade på xD

19. Hur stor är din säng?
120 ^^

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
med blire väl med då xD

22. Hur många kuddar har du i sängen?
TRE!

23. hur många landskap har du bott i?
Ett tror jag XD

24. Vilka städer har du bott i?
Har bott i två och jag tänker inte säga vilka :)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor tror jag ...

26. Är du social?
Oh :O för det mesta om jag inte är seg.

27. Vilken är din favoritglass?
Helt klart twister :D

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Kladdkaka :D

29. Tycker du om kinamat?
Aldrig ätit... fast Nudlar räknas väl eller?

30. Tycker du om kaffe?
Ja.. det är rätt gott fast helst Espresso med CHOKLAD!♥

31. Vad dricker du till frukost?
Juice eller Obey

32. Sover du på någon särskild sida?
Nej.. beror på vad som är bekvämast :d

33. Kan du spela poker?
Ja äger på de!!

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja! Vem gör inte?

35. Är du en beroendemänniska?
Är jag väl :O eller asså jag blir ju inte beroende i folk liksom... det är väl mest i band och såna saker xD

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nepp

37. Vill du ha barn?
Vill jag väll :D

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och Tyska :)

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Yep.. när jag var liten och hade svårt att andas xD

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet!!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Shopping :D

42. Äger du dyrbara smycken?
Oh no no no xD

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
CSI,pretty Little Liars,Desperate Housewives,Vampire Diares, Big Brother och The Walking Dead :D

44. Kan du rulla med tungan?
hö? xD

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Ehm.. vet inte finns många . Kanske Robin i min klass :D

46. Sover du med gosedjur?
Nope :D Stor FLICKA!!

47. Vad har du för ringsignal?
Nån låt som fanns i iphonen xS

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nej :D

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min stora väska xD

50. Flirtar du mycket?
nej det tror jag väl inte ?:O

51. Kan du byta olja på bilen?
NEJ! XD

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
kör inte direkt bil men xD

53. Vilken var den senaste boken du läste?
The one and Only!

54. Läser du dagstidningen?
Ibland när jag har tråkigt så bläddrar jag väl igenom :D

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
FRIDA om de räknas :D

56. Dansar du i bilen?
Oja!! nej.. eller vet inte :/

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Nrj :D

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Biologi ... målade lite i Jossans block xD

59. När var du i kyrkan senast?
Oj. Eh.. när vi skulle samla stämplar till konfan :D

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
vet inte riktigt Mia tror jag :D

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En vecka tror jag :S

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Hm.. vet inte orkar inte tänka xD

63. Vad lyssnar du på just nu?
Spotify. “More Than This-1D

64. Har du varit med i tidningen?
jaaa!!! hatar att vara med i tidningen !

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Vet inte !!

66. Vem såg dig naken senast?
duschen ?:O

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Lila :DDD

68. Hur imponerar man på dig?
Vet inte genom att bara vara sig själv, och snäll då förstås xD

 69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?

Vet inte beror väl på :d

70. Har du någon piercing?
I naveln,örat och Näsan :DDD

71. Din största vinst?
Vet inte :3

72. Vad äter du på just nu?
Tuggummi :D

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
bloggen...

74. När sjöng du senast?
Nyss xD

75. Ångrar du någonting du gjort?
Det gör väll alla ?:O

76. Hur gammal är din pappa?
Han är 47 eller är han 46 ?

77. Vilket är ditt drömjobb?
Skådespelerska :D eller Kriminal tekniker :))

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Åka till U.S.A :)

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Massor... hade en hel hög med djur när jag var liten allt från hundar till fåglar :D

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag  kan inte sova själv i mörker,jag skriver dagbok:3 och jag sjunger alltid när jag är själv hemma :d

81. Svär du ofta?
Ja,  händer väll :D

82. Sverige när det är som bäst?
En varm dag och solen skiner.

83. Kan du åka slalom?
Ja ja :D

84. Vad har du ätit i dag?
Obey, macka och fil med Cheerios :D

85. Vad har du för utbildning?
går i högstadiet xD

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Ögonen tror jag...

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
vet inte xD

88. Vilken är din bästa egenskap?
hjälpsam kanske xD?

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Glömsk

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Justin Bieber och Justin Bieber ♥

91. Saknar du något?
Ja

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja, det är dagen då allt för det mesta bara handlar om en själv.. Man får känna sig speciell :D

93. Vad gör dig ledsen?
När någon är dum antar jag.. nej vet inte kan ju lika gärna vara en sorgsen film xD

94. Vad gör dig glad?
När någon får mig att skratta :D

95. Har du varit gift eller förlovad?
Jäpp 1 gång :D SKOJA!

96. Vad ska du göra i helgen?
PÅ fredagen skulle vi kanske fixa bloggen vi fem och på Lördag skulle jag kanske åka till Romme med Familjen :D

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Det kan jag nog inte tala om !

98. Vad har du för laster?
vet inte xD

99. Vem är din förebild?
Miley Cyrus

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Gå ut med Kasper och sen gå till MAXI :D




Åh herregud! det tog lång tid!


Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0