Valentines day!

Ja, jag kan ju börja med att säga glad alla hjärtans dag, eller hur man säger..
Bloggade inte igår, för när jag satt vid datorn så glömde jag bort, och sen när jag kom på att jag inte hade bloggat så hade jag stängt av datorn och orkade inte sätta på den igen. Så då tänkte jag att jag kunde blogga från mobilen, men nej, bloggappen funka inte.. så där har ni anledningen till varför jag inte bloggade igår.
Men ja, i alla fall.. gjorde inget speciellt igår, var bara hemma och tog det lugnt, var jättetrött.
Men idag så har jag typ inte heller gjort något, förutom att vara i skolan såklart.. men det var rätt chill, hade vikarie på tre lektioner.
Fick en chokladask av mamma, hihi älskar dig mamma!
Ja, har väl inte så mycket att säga mer. Kanske bloggar senare, justja, måste göra klart matteläxan.. har provräkning imorgon också, blää.
Jaja, puss och kram! ~ Sanna
mums.

Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0