Hemma från skolan då.

Idag har varit en random, inte så rolig dag. Haft lektioner och så men franskan var hemsk. Nej det var den inte fetersom vi bara kollade på film, MEN JOSSAN OCH JAG HANN ALDRIG PRATA MED VÅRAN LÄRARE SOM VI SKULLE GÖRA. För det kommer gå så jädra sämst på provet.
I alla fall, när jag kom hem tog jag en banan och en kopp te. Typ. Nu ska jag sitta vid datorn i några minuter men sedan kommer helvetet och då ska jag träna på franska provet. AH.
Inga bilder idag, nepp.
OCH, så en av andledningarna att jag var/är lite förbannad är för att en viss person i min klass, buttade Elin, som buttade tillbaka på den ''vissa personen'' som då buttade mig. SÅ MIN MOBIL. Ramlade i backen och då bröts mina hörlurar av som satt i. Den där grejen längst ner på hörlurarna som man sätter i i mobilen, satt då FAST. Jag fick utbrott såklart och vi försökte hela dagen att ta upp den. Med både naglar, pincetter och tänder. Ja, så sedan så visar jag det för en viss person och då får denna viss personen upp den där grejen, PÅ ETT FÖRSÖK. Så skyldig den personen en tjänst! Gud, ledsen för att jag krånglade till det, tror inte någon fattar vad jag snackar om. Som tur är kan jag nu höra och lyssna på musik som vanligt, dock inte i hörlurarna som är sönder. Så får nog åka ner till stan sedan och köpa ett par nya!
xoxo M

Kommentarer♥

Skriv här om du vill kommentera♥:

Ditt egna namn♥:
Komma ihåg mig?♥

Din e-postadress, som inte pupliceras♥:

Skriv din bloggadress här♥:

Någon kommentar?♥:

Trackback
RSS 2.0